Sklep internetowy www.demago.pl prowadzony jest przez firmę DEMAGO z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Szlachecka 13.
NIP 937-179-41-40, Regon 072700141, wpis do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 3093
- e-mail biuro@demago.pl
- telefon: 885 55 45 55, 33 496 50 64 (Pn-Pt 8.00-16.00) lub 502 640 394 (8.00-20.00)
Realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili potwierdzenia przez obsługę sklepu otrzymanego zamówienia. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia (mailem lub telefonicznie) oznacza, iż zamówienie to, mogło nie zostać przyjęte do realizacji, ze względu np. na brak towaru.
5. Wygląd rzeczywisty oferowanych towarów może różnić się od zdjęć zamieszczonych w serwisie, które mają charakter tylko podglądowy.
6. W chwili złożenia zamówienia, niektóre z oferowanych produktów mogą być niedostępne lub ich czas realizacji może odbiegać od podanej przy produkcie dostępności, jednak w takim wypadku kupujący zostanie o tym fakcie jak najszybciej poinformowany telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
7. DEMAGO zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania, w przypadkach uzasadniających wątpliwość co do jego rzetelności.
8. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki.
9. DEMAGO zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, z jednoczesnym powiadomieniem o tym kupującego, od którego zamówienie zostało przyjęte do realizacji.
10. Do każdej przesyłki dołączany jest paragon lub faktura VAT.
11. Zamówiony towar, który mamy na stanie, wysyłamy do 24 godzin (dot. dni roboczych) od wpłynięcia wpłaty na konto lub potwierdzenia zamówienia przez sklep, jeżeli płatność ma nastąpić przy odbiorze."Wysyłamy do 24 godzin" nie oznacza, że produkt będzie u Państwa w 24 godziny, tylko że zostanie nadany przez nas do 24 godzin w dni robocze. Niektóre przedstawione w sklepie towary, nie znajdują się na naszym stanie magazynowym. Ich dostępność określona jest wtedy przy każdym produkcie.
UWAGA!!! Ze względu na możliwość uszkodzenia towaru podczas transportu, kupujący jest zobowiązany sprawdzić paczkę przy kurierze w momencie jej odbioru – sprawdzić czy przesyłka: opakowanie (jeśli takowe istnieje) i zawartość, jest w stanie nienaruszonym. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości proszę porządzić protokół szkody. Odpowiedni formularz posiada kurier. Protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, usprawni rozpatrzenie zgłaszania reklamacji w postaci braku części towaru lub uszkodzenia przesyłki.
14.Zwroty
Zgodnie z Ustawą "O ochronie niektórych praw konsumentów ..." klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie, bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Dokładamy wszelkich starań, aby otrzymany produkt był w pełni zgodny z opisem i wolny od wad ukrytych. Jezeli jednak z jakiegoś powodu zakupiony przedmiot nie spełni Państwa oczekiwań, naszym klientom przysługuje prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny. Towar nie może jednak nosić śladów użytkowania.
Wadliwy lub uszkodzony towar można reklamować. Należy odesłać go na adres sklepu, dokładnie opisując przyczynę zwrotu.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe - sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, zostaną zwrócone po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.
16. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy oochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).