Sklep internetowy www.demago.pl prowadzony jest przez firmę DEMAGO Dariusz Maga z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Szlachecka 13.
NIP 937-179-41-40, Regon 072700141, wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego d.s. gospodarki.
1. Sklep internetowy www.demago.pl prowadzi sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową towarów.
2. Złożenie zamówienia w naszym sklepie jest równoznaczne z akceptacją poniższego regulaminu.
3. Osoba składająca zamówienie musi być osobą pełnoletnią lub podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą.
4. Zamówienia przyjmowane są w następujący sposób:
- zamówienia można składać 7 dni w tygodniu przez 24 godziny. Można się zarejestrować, ale nie jest to wymagane - można wpisać jednorazowe dane wysyłki.
Zarejestrowanie się ułatwi i usprawni ewentualne następne zakupy - nie trzeba będzie ponownie wypełniać danych osobowych zamawiającego, jak również będzie można w każdej chwili przejrzeć historię swoich zamówień
Realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili potwierdzenia przez obsługę sklepu otrzymanego zamówienia. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia (mailem lub telefonicznie) oznacza, iż zamówienie to, mogło nie zostać przyjęte do realizacji, ze względu np. na brak towaru.
5. Wygląd rzeczywisty oferowanych towarów może różnić się od zdjęć zamieszczonych w serwisie, które mają charakter tylko podglądowy.
6. W chwili złożenia zamówienia, niektóre z oferowanych produktów mogą być niedostępne lub ich czas realizacji może odbiegać od podanej przy produkcie dostępności, jednak w takim wypadku kupujący zostanie o tym fakcie jak najszybciej poinformowany telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
7. DEMAGO zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania, w przypadkach uzasadniających wątpliwość co do jego rzetelności.
8. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki.
9. DEMAGO zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, z jednoczesnym powiadomieniem o tym kupującego, od którego zamówienie zostało przyjęte do realizacji.
10. Do każdej przesyłki dołączany jest paragon lub faktura VAT.
11. Zamówiony towar, staramy się wysyłać zgodnie z podaną na stronie produktu dostępnością, ale z różnych wzgędów, czas wysyłki może w niektórych przypadkach różnić się od podanej. "Wysyłamy do 24 godzin" nie oznacza, że produkt będzie u Państwa w 24 godziny, tylko że zostanie nadany przez nas do 24 godzin w dni robocze. Niektóre przedstawione w sklepie towary, nie znajdują się na naszym stanie magazynowym. Ich dostępność określona jest wtedy przy każdym produkcie.
12. Koszty wysyłki:
Zamówiony towar wysyłamy kurierem Inpost, paczkomatami Inpost, a większe przesyłki firmą Geis lub Pekaes.
Koszty wysyłki obliczane są przy zamówieniu na podstawie wagi produktów lub rozmiarów gabarytowych. Przy tak nietypowych produktach, czasami ciężko określić koszty przesyłek, zwłaszcza przy zakupie większej ilości danego produktu lub zakupie różnych produktów, ponieważ waga może nie być duża, ale przesyłka może mieć duże gabaryty. Ale może być też tak, że duży jest koszt wysyłki 1 szt, ale przy większej ilości te koszty nie rosną proporcjonalnie do ilości. Dlatego w niektórych przypadkach te koszty mogą być zwiększone lub zmniejszone, o czym klient zostanie poinformowany. Klient może też zapytać o wyliczenie kosztu przesyłki przy zakupie większej ilości lub różnych produktów.
Przesyłki zagraniczne realizujemy tylko przy przedpłacie i po uzgodnieniu kosztów transportu.
Koszt wysyłki standardowych przesyłek do 30 kg:
- wysyłka kurierem przy przedpłacie: 16 zł netto ( 19,68 zł brutto), z płatnością przy odbiorze: 20 zł netto (24,60 zł brutto)
- wysyłka paczkomatem: 12,20 zł netto (15 zł brutto)
UWAGA!!! Ze względu na możliwość uszkodzenia towaru podczas transportu, kupujący jest zobowiązany sprawdzić paczkę przy kurierze w momencie jej odbioru – sprawdzić czy przesyłka: opakowanie (jeśli takowe istnieje) i zawartość, jest w stanie nienaruszonym. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości proszę porządzić protokół szkody. Odpowiedni formularz posiada kurier. Protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, usprawni rozpatrzenie zgłaszania reklamacji w postaci braku części towaru lub uszkodzenia przesyłki.
13. Sposoby zapłaty za zakupiony przedmiot:
- wpłata na konto -
klient wartość zakupionego przedmiotu wraz z kosztami przesyłki (całkowita suma do zapłaty podana jest na ostatnim etapie składania zamówienia) wpłaca na konto bankowe:
Alior Bank 79 2490 0005 0000 4500 4273 4828
Dane do przelewu
DEMAGO, ul. Szlachecka 13, 43-300 Bielsko-Biała
- zapłata przy obiorze - klient płaci za zakupiony towar przy odbiorze przesyłki
- wpłata poprzez imoje (ING) - klient wartość zakupionego przedmiotu wraz z kosztami przesyłki wpłaca poprzez system płatności on-line.
W ramach tej usługi oferujemy:
- Szybkie przelewy – oferujemy duży wybór banków
- Płatności kartą – obsługujemy najpopularniejsze organizacje płatnicze jak Visa, Mastercard/Maestro. Transakcje zabezpieczane są kodem 3DS;
- BLIK – popularna i szybka metodą płatności w intrenecie.
14. Zwroty
Dokładamy wszelkich starań, aby otrzymany produkt był w pełni zgodny z opisem i wolny od wad ukrytych. Jezeli jednak z jakiegoś powodu zakupiony przedmiot nie spełni Państwa oczekiwań, naszym klientom przysługuje prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny. Towar nie może jednak nosić śladów użytkowania.
Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie czternastu dni. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
Szczegółowa procedura zwrotu:
1.O planowanym zwrocie proszę poinformować nas telefonicznie lub mailem najszybciej jak to możliwe.
2. Zwracany przedmiot powinien być wysłany na adres:
DEMAGO,
ul. Szlachecka 13, 43-300 Bielsko-Biała.
3. Koszty zwrotnej przesyłki pokrywa kupujący.
4. Zwracany przedmiot:
- nie może nosić śladów użytkowania,
Prosimy dołączyć do zwrotu otrzymany pragon lub fakturę VAT.
5. Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumenta zwrotowi podlega jedynie towar nieużywany, w stanie nienaruszonym.
6. Po otrzymaniu towaru pieniądze zostaną zwrócone przelewem na wskazane konto bankowe.
Uwaga: Nie odbieramy zwrotów za pobraniem.
15 Gwarancja i reklamacje
Wadliwy lub uszkodzony towar można reklamować. Należy odesłać go na adres sklepu, dokładnie opisując przyczynę reklamacji, oraz określić swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (poprzez naprawę) lub zwrotu części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny). Jej podstawą może być gwarancja lub rękojmia.
Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe - sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, zostaną zwrócone po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.
Procedura reklamacji
1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, należy zaprzestać jego użytkowania oraz zgłosić informację sprzedawcy. Towar podlega weryfikacji przez sklep, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania.
2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe.
3. Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony do transportu, aby w jego czasie nie doszło do uszkodzenia.
5. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują.
6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży). W przypadku ich braku DEMAGO rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w sklepie DEMAGO.
7. Klient powinien dostarczyć towar pod niżej wymieniony adres: (proszę o wstępną informację drogą telefoniczną bądź e-mailową)
DEMAGO,
ul. Szlachecka 13, 43-300 Bielsko-Biała.
Tel. 885 55 45 55
z dopiskiem "Reklamacja"
8. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, DEMAGO uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.
Polskie przepisy rozróżniają cztery główne kategorie kupujących:
konsumenci, czyli osoby fizyczne dokonujące zwykłych zakupów
przedsiębiorcy, którzy dokonują zakupów niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą,
osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), zawierające umowę bezpośrednio związaną z prowadzoną działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla nich charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej
przedsiębiorcy, którzy dokonują zakupów bezpośrednio związanych z prowadzoną działalnością.
Zakres gwarancji i rękojmi zależy od statusu kupującego.
Jeśli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą, który dokonuje zakupów niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, to przysługują ci wszystkie prawa konsumenckie
16. W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).
Polityka prwatności
1. Administrator, za pośrednictwem Serwisu oraz innych form komunikacji zbiera i przetwarza poniżej wyszczególnione dane osobowe Użytkowników przekazywane podczas procesów rejestracji w Serwisie:
imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, … itp.”
Dane podmiotu przetwarzającego dane osobowe: DEMAGO Dariusz Maga ul. Szlachecka 13 43-300 Bielsko-Biała tel. 885 55 45 55 lub e-mail: biuro@demago.pl
2. Cel i czas przetwarzania danych.
Cel: Przetwarzanie Państwa danych osobowych pozwala nam na świadczenie usług m.in. utrzymanie Państwa konta, realizowania zamówień, kontakt związany z wykonaniem umowy, a także przesyłanie informacji marketingowych (w tym newslettera).
Czas: Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy oraz na czas zgodny z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem przedawnienia roszczeń oraz zobowiązań podatkowych.
Dane osobowe na przetwarzanie, których wyrazili Państwo zgodę będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Państwa zgody.
3. Informacja o prawie do przeglądania, poprawiania, kasowania danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym): Użytkownik w każdej chwili ma prawo wglądu i zmiany swoich danych osobowych, a także żądania od Administratora niezwłocznego ich usunięcia („prawo do zapomnienia”).
4. Możliwość składania żądania z zakresu informacji o danych lub ich przetwarzania w formie elektronicznej: Żądania z zakresu przetwarzania danych osobowych mogą Państwo zgłaszać mailowo na adres administratora danych
5. W przypadku przesyłania danych osobowych do odrębnego podmiotu lub otrzymywania ich z zewnętrznego źródła – wyraźna informacja na ten temat: Twoje dane osobowe mogą być przekazywane operatorowi płatności oraz firmie kurierskiej.
6. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych: klient ma możliwość wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na stronie przy wyrażeniach: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych” lub “Akceptuję Regulamin i Politykę Prywatności”.
7. Administrator zobowiązuje się do dołożenia starań w celu zachowania należytego zabezpieczenia danych osobowych Klienta.
8. Klient ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych wszystkie dane naszych Klientów są traktowane jako poufne i są zbierane WYŁĄCZNIE w celu realizacji złożonego zamówienia i nie będą udostępniane, sprzedawane ani użyczane innym podmiotom. Każdy użytkownik po zalogowaniu się ma prawo do wglądu, poprawienia oraz usunięcia swoich danych osobowych. Należy pamiętać, aby po każdorazowym odejściu od komputera lub opuszczeniu naszego sklepu kliknąć przycisk "wyloguj się" . Nie należy również nikomu udostępniać loginu i hasła do swojego konta.